Nie wstająca płyta

Autor: Abuk <needa_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 23:24:03 MET

Witam ostatnio sprawiłem sobie zestawik : płyta ASRock 775XFire +
Pentium 4 HT EM64 + DDR2 2xKingston (docelowo na dual). Niestaty
zestawik po złożeniu nie wstaje przy wyjętej pamięci piszczy trzy
krótkie sygnały, przy włożonej ani razu - monitor jest ciemny. Testuje
go na karcie PCI, bo PCI Express nie mam - to miał być serwer. No ale do
tej pory wszystkie płyty z którymi miałem do czynienia startowały ze
starym Matroxem na PCI. A poza tym z drugiej strony jeżeli grafika by
nie pasowała powinien piszczeć, a on bo włożeniu pamięci nie wydaje
żadnego dźwieku.

Jakieś sugestie, bo jestem trochę w kropce, nie mam ani innej płyty na
Socket 775 aby sprawdzić procesor, ani takiej aby sprawdzić DDR2.

Pozdrawiam
J.K.