Re: Adaptor do wentylatora własnej produkcji...

Autor: michal.s <michal.s.WYTNIJ.TO.TO_at_cdrlab.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 22:49:14 MET

> Mam wprawdzie A64, ale tez zostalem przy boxowym radatorze. Zmienilen
> wentylator na Akase 120 i zawiesilem go na ramieniu zalnana (bodaj fb
> 123) Nic nie drga, a chlodzenie jest ciche i wydajne

Fajna sprawa to ramię, niestety ja mam śledzie w obudowie na zatrzaski a
nie na śruby więc nie dałoby rady zamontować. No poza tym chodziło mi
także o zredukowanie kosztów względem "dobrego patentu" ;)

--
|AMD Athlon XP 2500@3200|ASUS A7N8X-E Deluxe|2x256MB DDR TwinMos CL2.5|
|    ATI Radeon 9200    | WD Caviar WD800JB |  DVD-RW Plextor PX-750A |