Re: Adaptor do wentylatora własnej produkcji...

Autor: michal.s <michal.s.WYTNIJ.TO.TO_at_cdrlab.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 18:50:54 MET

> Pomysł nie głupi. ;)
> 1. Brak większych oporów powietrza.

No właśnie o to mi chodziło, chciałem nawet wykonać to z "drutu". Czyli
przekrój walcowy, co niwelowałoby opór jeszcze bardziej niż w przypadku
gdyby nóżki były płaskie (blaszki).

> 2. Takie nóżki powinny niwelować drgania wentylatora.

Mysłałem o gumowych podkładkach między nóżką a śrubą i pod główką śruby.

--
|AMD Athlon XP 2500@3200|ASUS A7N8X-E Deluxe|2x256MB DDR TwinMos CL2.5|
|    ATI Radeon 9200    | WD Caviar WD800JB |  DVD-RW Plextor PX-750A |