Wireless Router D-Link DI-624 problem z resetowaniem?!

Autor: Jarek JARO G. <jarekgalecki_at_aim.com>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 17:25:01 MET

Witam!
Mam sprzet jak wyzej , moze nie jest z gornej polki ale jak na moje potrzeby
wystarcza.
Internet mam via ADSL 2Mbit i tym d-linkiem rozdzielam sygnal po kablu na
jednego kompa oraz po wifi na dwa laptopy. Problem polega na tym , ze raz na
jakis czas router sie samoczynnie resetuje!! Na kompach wyswietla sie wtedy
oczywiscie "kabel sioeciowy jest odlaczony" Dzieje sie tak losowo , nie
powtarza sie cyklicznie.Ogolnie kilkanascie razy na dobe. Zmienilem na
najnowszy firmware lecz to tez nie pomoglo. W czym moze byc
problem??Zkonfigurowany jest prawidlowo lacznie z odblokowaniem niektorych
potrzebnych portow ;) Aha , jeszcze jedna dziwna i wkurzajaca rzecz , gdy
jest podpiety do niego tylko duzy komp po kablu, nie mam problemu z emulkiem
, natomiast gdy po wifi dolaczy sie choc jeden laptop wtedy kicha , od razu
przelacza sie na LowID (normalnie mam HighID).
Moze ktos mi pomoze ? z gory dzieki!

pozdr JARO