Re: Nieznane urządzenie USB...

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 16:33:58 MET

> Problem w tym, ze w tych gniazdach bezposrednio na plycie tez nie zawsze
> urzadzenia sa rozpoznawane. Czy mozna jakos odinstalowac standard USB 2.0
> wrócić do poprzedniego? Mam wrażenie, że to on wszystko komplikuje.

mam ten sam problem, tym razem z hubem samozailanym, do ktorego podlaczone
sa inne urzadzenia
troche googlowalem i czytalem na ten temat i doszedlem jedynie do tego, ze
jest to najprawdopodobniej wina SP2, zaś o sprawie niekompatybilnosci kabli
ze standardem usb2.0 nie slyszalem
musze to zbadac bo rzeczywiscie uzywam nieoryginalnego kabla do podlaczenia
huba (z racji, że oryginalny jest krotki)
oby pomoglo

--
Dariusz Krok