Monitor 19'' - co wybrac?

Autor: Darek <dariusz.zak_at_op.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 11:59:09 MET

Witam,

Jakis czas temu zdecydowalem sie na zakup nowego monitora - moja wysluzona
Belinea (jakies 7-8 lat juz chyba ma) zasluzyla na emeryture. I tu pojawil sie
problem, bo wybor monitorow na rynku jest zbyt duzy, zeby podjac racjonalna
decyzje bez konsultacji z fachowcami.
W zwiazku z tym zwracm sie z prosba o pomoc - jaki monitor wybrac i czy na
pewno powinien to byc LCD?
Potrzebny mi jest on w glownej mierze do wszystkiego zwiazanego z internetem,
prac domowo-biurowych, ale tez w znacznej czesci takze do gier i filmow.
Jednoczesnie zalezy mi na jak najlepszym obrazie, a cena nie powinna
przekraczac 2000-2500 zl.
Ostatnio swoja uwage skierowalem na model Eizo S1910-K black, jednak nie
jestem do konca przekonany do tego sprzetu.
Co radzicie - czy zdecydowac sie na ten model, czy w tym przedziale cenowym
znajde moze cos jeszcze lepszego, a moze warto dolozyc troche pieniedzy i
kupic cos jeszcze lepszego?

Z gory dziekuje za wszelkie rady.

Pozdrawiam,

Darek