Chlodzenie na nv 6800GT

Autor: Orson <oracz_at_mpwik.ssk.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 11:10:34 MET

Witam grupowiczow :)

Mam taki nietypowy problem. Otoz posiadam karte graficzna na zlacza AGP
Gainward PowerPack! Ultra/2400 GS i w sumie nie mam co narzekac procz
tego ze chlodzenie w tej karcie jest tak niemilosiernie glosne ze nawet
przy zalozonych sluchawkach podczas gry slyszalny jest swist wiatrakow.
I teraz wlasnie sedno sprawy - ze wzgledu na bardzo nietypowac budowe
tej karty mam problem z wyborem chlodzenia i tu prosba o rade.
Niestety AC Silencer 5 rev.3 nie pasuje ze wzgledu na podwojnego sledzia
ktorego posiada karta - druga czesc sledzia jest "zaslepiona" wiec
wiatrak Silecera nie mialby gdzie wypychac powietrze.
Myslalem o Zalmanie VF700-CU i Pentagramie FREEZONE XC-70 Cu+ ale nie
wiem czy wejda nad radiatory ktore sa na pamieciach - o pilowaniu nie ma
mowy bo karta jest na gwarancji.
Ostatnim rozwiazaniem nad ktorym mysle jest AC Accelero X1 tylko jakos
mnie nie przekonuje jego system nadmuchu powierza z karty w strone plyty
glownej.
Moze ma ktos z grupowiczow doswiadczenia z alternatywnymi systemami
chodzenia do kart typu 6800 GT/Ultra i moze podpowie jakies rozwiazanie.

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam