problem z dyskiem/systemem po defragmentacji

Autor: prozaque <prozaque_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 08:10:23 MET

robiłem defragmentację dysku sytemowego [win2000-system plików ntfs]. dysk
to samsung model SP1614N - 160GB. w trakcie wykazywał mi komunikaty o
błedach na dysku, niepoprawnych plikach - sugerował mi użycie CHKDSK.
zatrzymałem proces defragmentacji. po restarcie system się nie podniósł.
myślałem że zainstaluję system na drugim dysku i skopiuje ważniejsze pliki a
potem sformatuje. ale niestety nie jest tak lekko. bios widzi dysk, podobnie
windows - przydzielona jest litera napedu. niestety programy typu windows
commander czy eksplorator windows mimo że go widzą nie mają do niego
dostępu. dziwne jest tez to ze programy do odzyskiwania danych pokazują mi
jego objętęść nie jako 160GB a jako ~38GB. easy recovery odzyskał cześć
danych z niego jednak raczej tych dla mnie nie istotnych, podobnie File
Scavenger. Poniżej kilka zrzutów ekranu - może będą pomocne w prawidłowej
diagnozie i "wyleczeniu" dysku. poniżej kilka linkow do zrzutów ekranowych z
różnych programów diagnostycznych.
http://www.prozaque.neostrada.pl/001.jpg
http://www.prozaque.neostrada.pl/002.jpg
http://www.prozaque.neostrada.pl/003.jpg
http://www.prozaque.neostrada.pl/004.jpg

Proszę o jakieś porady. Ideałem byłoby przywróecenie pełnej struktury
katalogów.
Pozdrawiam