Re: Nowy komputer czy nowy sprzęt?

Autor: Richma <richma_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 22:35:29 MET

W artykule news:dvjvrp$3mu$1@atlantis.news.tpi.pl,\ Wojciech "Spook"
Sura z adresu <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał(a):

> Cóż, na razie też tak myślę :)

> Ok, ale ile może kosztować zestaw, który zaprezentowałeś? :) Ja jestem
> student, nie mam fortuny do wyrzucenia :)

Tak z głowy: 3500 - 4000 zł
Wskocz na:
http://www.proline.pl/shop.php
Konfigurator zestawów
i sprawdź.
IMHO trzeba kupić taki sprzęt, żeby z 5 lat wytrzymał a nie po 2 latch
już narzekać.
Idzie Vista, to antywir, to zapora, filmy, inne - 2 rdzenie się
przydadzą.
Najważniejszy procek i płyta. Możesz kupić płytę ze zintegrowanąkartą
graficzną i po jakimś czasie dokupić lepszą. Podobnie pamięć, dysk o
mniejszej pojemności itd. - można zaoszczędzić.
Dzisiaj AMD x2 3800+ kosztuje ok.1200zł, to za dużo dlatego pisałem
poczekać.
A kasę zbieraj od dzisiejszego dnia :) .

--
Richma