Re: jak ja nienawidze kupowac komputera! pomozcie prosze

Autor: gkaszcz <gkaszcz_at_polbox.com>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 17:29:51 MET

"Bernard" <bernard@earth.net> wrote

> A zauważyłeś, że to tekst sprzed roku? Wszystkie obecne płyty chodzą z
> obecnie produkowanymi procesorami. A ja nie namawiam Cię na 6100, a na
> 6150 ;)

Ano nie zauwazylem :-)))

Ale i tak uznalem Twoja racje i kupilem tego Gigabyta i Ath64

Tyle ze nie bylo dokladnie takiej plyty. Kupilem GA-K8N51PVMT-9.

Chipset ten sam - 6150. Czym sie roznia nie wiem.

Na razie robie backupy i wieczorkiem sprobuje uruchomic.

Jakby co bede pisal.

Dzieki i pozdro.

greg