[problem] Komp się restartuje

Autor: Tomasz Del <vafloo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 16:09:33 MET

Witam,

Mam taki problem z komputerem pracującym pod W2K. Konfiguracja to Celeron 633
Mhz, płyta Soltek 65FV+ (VIA Apollo Pro 133), 256MB RAM, dysk IBM 20GB, Matrox
G400, CD-ROM, CD-RW. Komp w losowych momentach się resetuje (podczas
netowania, nagrywania CD - czasem po paru minutach od uruchomienia, czasem po
kilku godzinach). Wyskakuje niebieski ekran, w górnym lewym rogu jest coś
napisane i następuje restart. Do tej pory ten niebieski ekran pojawiał się i
znikał na tyle szybko, że nie byłem w stanie przeczytać co tam jest napisane.
Ale ostatnio został na dłużej, i udało mi się zanotować. Komunikat wygląda tak:

*** STOP: 0x000000D1 (0x00610083, 0x00000002, 0x00000000, 0xBDC99703)
DRIVER IRQL NOT LESS OR EQUAL
*** Adress BDC99703 base at BDC70000, Date Stamp 43a1f89d - fwdrv.sys
Rozpoczynanie zrzucania fizycznej pamięci.
Zrzucanie pamięci fizycznej na dysk.: [tutaj odlicza od 0 do 100 i potem jest
restart]

Piszę tutaj, choć nie wiem, czy to problem sprzętowy, czy programowy, ale
reinstalowanie Windowsa nie pomaga. Sprawdzałem też pamięć (memtest męczył ją
14 godzin - 0 błędów). Ma ktoś jakiś pomysł co to? Albo jak dojść do tego o co
chodzi? Czujnika temperatury na procesorze nie mam, ale radiator jest chłodny.
Kondensatory na płycie są płaskie, nie wyplute. Nie wiem co jeszcze...

Będę bardzo wdzieczny za pomoc. Dzięki z góry.