Re: Acer Aspire 3623wxmi ?

Autor: GolDek <waldoo_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 15:52:45 MET

emofly@wp.pl napisał(a):
> Witam,
> Czy ktos uzywa tego Acera? Jakie sa wasze opinie?
> Mam za 2800zl i zastanawiam sie czy warto, z góry dziekuje i

Ja używam od roku model z Pentium M, ale w tej samej obudowie i powiem,
że to niestety dość tandetny, trzeszczący plastik, który wkurza mnie za
każdym razem jak biorę go do ręki. Co do bebechów to nie mam zastrzeżeń,
ale wszyscy producenci ładują podobne podzespoły. Gdybym miał jeszcze
raz wybrać wziąłbym Toshibe, Fujitsu-Siemens, Della, IBMa albo Compaqa.
Z tajwańskiej taniochy Asus robi o niebo solidniejsze obudowy. Tak więc
konkluzja (wg mojej opinii), lepiej parę groszy dołożyć i nie czuć
dyskomfortu w czasie użytkowania byle jak skleconej obudowy.

Pozdrawiam

GolDek