Re: Żółty obraz - pomocy!

Autor: Jefferson <ajb7_at_tlen.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 14:47:50 MET

Jacek Maciejewski napisał(a):
> Czy OSD ma wszystkie kolory (zakładam że jest jakieś OSD :)? Jeśli
> tak, to raczej kabel, złacza lub karta, jeśli nie to raczej monitor.
> Podłącz go do innego kompa, masz chyba jakiś w okolicy?

OSD na monitorze nie reguluje kolorów. Zrobilem kilka testów róznym
softem i nic. Wyczyściłem styki karty graf i też nic. Wszystko
wskazuje na to, że monitor nawalił. Znajoma ma kilkunastoletni
monitor w którym obraz jest z kolei zbyt ciemny. U mnie żółty
zastąpił kolor biały. Podobne "efekty" widziałem kiedyś na
telewizorze z uszkodzonym kineskopem. Jutro zaniosę sprzęt do
pobliskiego serwisu. Niech go sprawdzą i ewentualnie naprawią. A i
tak chyba czas pomyśleć o LCD... ;)