Jaki zasilacz

Autor: Dawid Per <dape_at_berco.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 14:26:20 MET

Ot i przy wyimianie komponentow stanalem przed problemem wymiany zasilacza
(ale nie chce zeby 2000, ktore wloze bude poszly z dymem wiec wyjscia nie
mam). Do tej pory mam standardowy zasilacz z obudowy tracer (Wkrecaja ze
to 400W) ciagnie : Sus p5rd1-v, celeron 2.8@3.2, 4 ksotki ramu (512
kongston), saphhire x800gto (core@540, mem@560), x-fi, hdd, nagrywarka
dvd.

Teraz chce wymienic celerona na p4 640 i grafe na x1800xl i boje sie, ze
to co mam nie wydoli (pentium ciagnie wiecej pradu od celerona a w
proownaniu z x800gto x1800 to juz zupelnie masakra).

Zastanawiam sie nad kupnem:
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=4855&katid=14&grupa=319
i tu pytanie, jak sadzicie czy to wystarczy ?

pozdrawiam
Dape