Nvidia i RAID

Autor: ETC <no_at_spam.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 12:28:56 MET

Witam, prosze o pomoc:
nie mogę zainstalowac Windows 2003 na partycji w RAID 0
plyta Gigabyte KBNF9 Ultra, Athlon64 i 2xHDD Raptor w RAID 0

podczas instalacji F6, sterowniki wczytuje i gdy przychodzi do proponowania
miejsca instalacji - nie widzi dysku RAID

Przetestowano:
- rozne sterowniki Silicon Image (3112, 3112r, 3114, 3114r, a nawet 3124
- rozne BIOSy
- Windows XP
- odlaczanie pozostalych dyskow

Jednoczesnie istniejacy na innym dysku stary system Windows widzi dysk RAID
System MiniPE (taki Windows ładowany z plyty, coś jak Knoppix dla linuxa)
rowniez podczas ladowania F6, wczytanie sterownika i widzi ten dysk RAID
Na dysku RAID są 2 partycje, pierwsza ustawiona jako aktywna, pracuja
dobrze, bardzo szybko (transfer 125MB/s, zwykle dyski 50)

Co moze być przyczyną ze windows podczas instalacji nie widzi tego dysku ?
Pozostaje mi tylko zmiana płyty (na inny egzemplarz) ?

--
ETC