Żółty obraz - pomocy!

Autor: Jefferson <ajb7_at_tlen.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 12:23:46 MET

Witam. Niedawno grzebałem w kompie aby wyciągnąć napęd DVD. Po tej
operacji komp nie komunikował się z monitorem. Znajomy poradził mi
aby poruszać wtyczką monitora przy gnieździe karty oraz stykami
karty przy płycie głównej. Podziałało, wszystko było ok.
Później wystąpił kolejny problem - Windows nie chciał się
uruchomić albo wyskakiwał ekran śmierci - pomogło odinstalowanie
zepsutego napędu DVD w BIOSIE. Jeszcze w nocy komp chodził bez
problemu, niestety dziś rano odpalił się z żółtym obrazem,
zarówno w Biosie i Windowsie... :(
Pomóżcie! Czy mam jeszcze poruszać kartą i kablem monitora? Czy
jest jakieś narzedzie, które zdiagnozuje, czy karta graficzna jest
zwalona (od majdrowania przy niej)? Szukam przyczyny pojawienia się
żółtego obrazu, oczy bolą od tego i jestem gotów kupić nową
grafikę, tylko czy to ma sens?

Sprzęt: monitor Samtron 76DF, karta GeForce MX 440.