Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pro 2030 - ile wytrzymuje bateria ?

Autor: Alan <ainvest_at_tlen.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 12:16:23 MET

> Użytkownik "Jacek" <no@spam.com> napisał w wiadomości

> a ja mam pytanko, jak sie sprawuje ten laptop, przymierzam sie do niego, ale
> nie jestem zdecydowany. Jak by ktos mogl cos wiecej napisac po dluzszym
> uzywaniu go.

Witam, mnie równiez interesuje jak się sprawuje ten komp i jego klon v2035 z
większym ekranem. Na stronie tygodnika komputerowego www.egielda.com.pl
zjechali ten komputer. Czy karta graficzna rzeczywiście jest taka kiepska? Czy
srebrne elementy z przodu komputera nie wycierają się od dłoni podczas
intensywnego używania? Jak mocno się grzeje? nie da się go na kolanach trzyamć?