przejsciowka sata-molex ?

Autor: SimonX <sbronko_at_spamobij.tlen.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 11:16:00 MET

Hej

Kupilem sobie zasilacz Modecom MC-350.
Ma on niestety tylko 2 kable z koncowkami molex i nie mam mozliwosci
podlaczyc mojego GF6600GT do osobnego kabla, a podobno tak jest zdrowiej
na jednym kablu mam cd-rw i dvd i fdd, a na drugim HDD i grafike
zasilacz ma jeszcze dwa kable - zsialanie dla kart pci-e i dla sata
na allegro widze przejsciowki molex->sata ale nie widze w druga strone
Czy sa takie przejsciowki, albo przejsciowki pci-e->molex i czy mozna
spokojnie takiej uzyc do piodpiecia grafiki?
a moze dac sobie spokoj i moze byc tak podlaczone jak jest?

--
pozdrawiam, Szymon