Re: Dylemat cz kupic...HP NC6120/Dell D510/IBM R51 ??

Autor: RexHunt <rexhunter_at_>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 11:07:26 MET

Uzytkownik <pawelmatecki@op.pl> napisal w wiadomosci
news:1142760644.862740.40210@i39g2000cwa.googlegroups.com...
Witam
Pora na nowego laptopa. Po wielu godz. wertowania internetu ostatecznie
do wyboru zostaly mi HP NC6120,Dell D510,IBM R51.Komp musi miec
wszystkie porty (com,lpt,irda itd).Do IBM musialbym dokupic rs na
pcmcia (100zl) ale za to tanszego IBM moge kupic, tez bedzie mial
reszte portów (lpt irde itd). Najtanszy Dell i Hp z rs,lpt irda to
ceny 3900zl. Komp bedzie w 80% czasu stal na biurku lecz czesto
przenoszony z jednego biurka na drugie.Klawiatura bedzie zew.Monitor
takze.Przy takiej eksploatacji w mojej E500 popekaly zawiasy. Zalezy
mi na jak najmniejszej awaryjnosci.To ze IBM jest najlepszy z tych 3
to chyba nie podlega watpliwosci ?!?!.A jak porównanie Dell do Hp?
Slyszalem ze w hp sa kiepskie matryce.Niewiem niestety nic o Dell.:(
Nie moge sie zdecydowac :|, kusi mnie IBM bo wyglada
profesjonalnie, ale zas RS nie ma i trzeba na pcmcia :( ...pewnie
powiecie zeby HP w ogole nie brac pod uwage....:))...2letnia gw mnie
w nim nie kusi, nie mam zamiaru co chwila latac przez 2 lata do
serwisu...
Pomózcie sie zdecydowac ...:))))
Pzdr.

mam IBM r50e wiec troche inny model ale...

notebookami IBM zajmuje sie teraz firma Lenovo.

- bateria trzyma ok kolo 3g., laduje sie szybko!
- matryca ladna, z lampka u góry
- aktualizacje softu lacznie z biosem ze strony lenovo, prawie automat,
mozliwosc wybrania poszegolnych elementów.
- mozliwosc podmiany logowania windowsowego na "Client Security" - podlacza
wtedy 100mb (rozmiar mozna zwiekszyc) szyfrowana partycje
- pelny recovery cds na ukrytej partycji na dysku
- raczej nie pograsz chyba ze w Delux ski Jump 3 :)
- w moim modelu tylko 2 usb ale jest lpt
- siec bezprzewodowa, modem
- duzo sofu ibiemowskiego do notebooka wgrana odrazu, przydatnosc wzgledna
:/
- program Sonic do wypalnia plyt. pali ladnie. tworzenia bootowalnych plyt
nie probowalem
- trackpoint chodzi ok z mozliwoscia wymiany glowki
- przyrznalem nim dzwiami nie chcacy. Przezyl...