Re: jaki socket

Autor: Leszek K <leszek60wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 10:38:58 MET

archer napisał(a):
> Witam!
> Jestem na etapie modernizacji starego kompa.
> Musze wymienic plyte, procka i pamiec. Jaka rodzine procesorow
> polecilibyscie zeby socket, na ktorym jest procek byl "rozbudowalny" np. za
> rok, poltora? Dodatkowo jaka niedroga podkrecalna plytke proponujecie?
> Po wymianie spodziewam sie kompa z: proca ok. 2000 MHz lub wyzszym, plyta ze
> zmiana mnoznika i FSB (najlepiej w jak najdrobniejszych krokach i szerokim
> zakresie), pamiec na poczatek 256 MB, moze byc grafika wbudowana na plycie.
> Na calosc modernizacji chce przeznaczyc ok. 500 zeta.
> [...]

Za 500 zet to nie poszalejesz. Żeby cokolwiek przyszłościowo było to
minimum 939 + jakiś sempron 64. Będzie można później podmienić na A64
lub wyżej na x2. Ale patrząc na cenniki to i tak ze 150 zet więcej
trzeba będzie zapłacić nawet za mocno budżetową płytę + procesor o
pamięci już nie wspominając