Re: Acer Aspire 1406 LC

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 10:03:24 MET

Witam.
Pewnie wszedłem nie w to miejsce, ale skoro już... to zapytam.
Kupiłem Acer Aspire 1406LC . "Życzliwi mówią mi, że powinienem wyjmowac z
laptopa baterię, kiedy korzystam z prądu z sieci. Każde włączenie laptopa z
baterią w środku powoduje uruchomienie cyklu ładowania, kolejnego.. Nie jest
to potrzebne, kiedy bateria pokazuje 95% naładowania. Każdy noworozpoczęty
cykl powoduje skrócenie życia baterii, a jest ono podobno obliczone na ok
500 cyklów ładowania. Jaka mam do dyspozycji 220V bateria miałaby leżeć z
boku.
Powiedzcie -jak to jest na prawdę. Pytam praktyków ponieważ w różnych
servicach dostaję różne wypowiedzi i nic już z tego nie wiem.

Serwis to raczej zaleca stosowanie bateri na/codzien ,
Laptop to PC Mobilne i poto tylko ma baterie ,
w domu raczej na/codzien bateria zbedna i codzienne ladowanie ja wykosi
szybko ,
ja po roku moge napisac ze raczej unikam czestych ladowan i bateria spok jak
nowa ,
czasy pokazuje te same co rok temu ... ale zaznacze w domu tylko z gniazdka
,
baterie zakladam sporadycznie i raz w miesiacu popracuje z bateri az padnie
poladuje i znowu ja wypinam ,
bateri nowej nie kupie wiec staram sie ja szanowac - jesli istnieje taki
wariant .

Pozdrawiam Ireneusz
ACER TM 2304