Pytanie do znawcow "bebechow" IBm TP600

Autor: mich <mirchales_nospam_at_polbox.com>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 08:06:35 MET

Witam,
Mam ThinkPada 600E (Procesor PII 366) już dłuższy czas.
Może to niektórych zdziwi ale mimo nieszybkiego procesora
w większości przypadków byłem/jestem z niego zadowolony.
Wymieniłem mu dysk na 40GB, a RAMU dałem 288MB (to już max)

Wygodniej byłoby jednak mięć trochę szybszy komputer.
Czy jest techniczna możliwość wymiany w nim procesora na szybszy?
To znaczy czy procesor jest w nim na podstawce i można szukać
jakiegoś szybszego do wymiany? (bo przelutowywanie to już raczej
chyba nie wchodzi w grę). Jeśli tak to jaki najszybszy można
tam włożyć? Choćby kosztem tego ze nie będzie pracował
z najwyższą prędkością bo będzie taktowany zbyt wolna szyną?

Z góry dzięki za podpowiedzi.
Michał