Re: jak podzielić dysk?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 02:02:27 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Jeżeli już musisz dzielić, to pomyśl na przykład nad podziałem
> tylko na partycję systemowo-programową np. 20 GiB i resztę

Bez sensu! I na kiego grzyba az 20GB na partycje systemowa he?
Maksymalnie ustawiam na 8GB + 2GB na swap i przy skombajnionym
software'owo kompie mam jeszcze jakies 30-40% miejsca na systemowej...
Wiec pytam - dlaczego (poza tym koles pisze, ze nie bedzie sie zajmowac
  wymagajacymi rzeczami)??

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!