Re: jak ja nienawidze kupowac komputera! pomozcie prosze

Autor: gkaszcz <gkaszcz_at_polbox.com>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 23:14:51 MET

"Michał" <mbierwia@o2.pl> wrote in message
news:dvhrlb$rah$1@nemesis.news.tpi.pl...

> AMD Venice na 939 ze względu na stabilność i ciszę.
> Jakiś Athlon 3000+ BOX (575 zł)
> płyta Gigabyte GA-K8N51GMF-9 nVidia GeForce 6100 (257 zł) -
> posiada wolny slot PCI-E

No tak.

Nie zebym sie znal, ale wrzucilem w googla "amd venice". Pierwszy wyrzucony
wynik to

http://forum.tweak.pl/index.php?showtopic=121336

Przeczytaj drugi post.

No i co sadzisz?
Wprawdzie piszesz zeby kupic plyte z chipsetem GeForce6100 a nie nForce4 ale
ogolnie swiadczy to raczej zle o platformie.
Tak mnie sie w kazdym razie wydaje.

Pozdrawiam

Greg