Re: zestaw - ocena

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 21:54:39 MET

DiD wrote:

> a moglbym prosic o skroconą instrukcje jak na takim kompie bez fdd i z
> nowym czysciutkim twardym postawic system dajmy na to posiadajac
> pendrive ??

Nawet bez pendrive. Wkładasz instalacyjny CD Windows i instalujesz. W
czym problem? Na wszystkich komputerach w okolicy tak instalowałem Win
XP na dyskach SATA. Potem jescze trzeba zainstalować driver sieci, i do
tego przydaje się Pendrive, bo nie mając sieci trudno przez sieć
ściągnąć driver sieci ;)