LiteOn SOHW-1633S nie chce nagrywac

Autor: daro <misiowiec_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 21:46:01 MET

witam

mam powazny problem otoz w/w nagrywarka nie chce nagrywac plytek DVD.
Po odpaleniu programu i ulozyeniue listy do nagrania zaczynam proces
nagrywania i koniec wywala blad ze nie moze nagrac ,. niestety w tej chwili
mam po reka tylko plyty DVD -R TDK ale kiedys nagrywalem wszytkie jakie
tylko wpadly mi w rece . zwykle nagrywa dobrze . nie wiem ale moze przyczyna
jest to ze niedawno od nowa byl instalowany windows bo od instalacji zadnej
dvd nie nagrywalem

probowalem programami : cd burner , burn for free , i nero ktore dostalem
rzem z nagrywarka i nic

prosze o pomoc bo mnie tu trafi cos zaraz :|