HP Laserjet 5/5M - ustawienia pamięci

Autor: maciekc <maciekcz_at_epf.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 21:32:42 MET

Witam!

Stałem się niedawno posiadaczem drukarki HP Laserjet 5/5M.
Mam w związku z tym kilka pytań odnośnie ustawień pamięci.
W menu mam opcje pozwalającą przydzielić pamięć na bufor, PCL i
Postscript. Czy korzystać z ręcznych ustawień czy może pozwolić drukarce
automatycznie wszystko ustawić(ustawienie AUTO).

Kiedy ustawię na AUTO to drukarka przydziela na wszystko około 4MB -
3780KB bufor, 4MB PCL, 4MB Postscript, tak pokazuje wydruk strony
konfiguracyjnej, co natomiast dzieje się z resztą pamięci(Drukarka ma
zainstalowane 44MB), czy ta pamięć się marnuje?
Czy mógłby ktoś polecić jak to dobrze skonfigurować oraz czy używać
drivera PCL, czy Postscript(Adobe, czy HP)?

Liczę na Waszą pomoc bo nie znalazłem nic ciekawego w instrukcji
serwisowej i użytkownika, ani w archiwum grupy.

Mam jeszcze dwa pytania:
Czy drukarka obsłuży pamięci EDO po przeróbce "bitów presence detect" na
70ns?
Oraz czy drukarka obsłuży moduł SIMM o pojemności 32MB.

--
Pozdrawiam,
maciekc