problem z raidem na gigabyte ga-k8n51gmf-9

Autor: <xxlgreg_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 17:01:39 MET

Witam serdecznie

Mam problem z zainstalowaniem XP na platformie Gigabyte GA-K8N51GMF-9 +
Amd Athlon 64 3000+ 2 dyski Samsung 160GB SATA II.
Przebralem przez bios i konfiguracje Nvidia RAID Utility. Ustawilem
Stripping 300GB.
Nowy dysk jest widziany przez Partytion Magic 8 w wersji dosowej.
Stworzylem tam testowo partycje 40 gb.
Sciagnalem drivery do Sata (Driver Chipset Nvidia c51) przegralem tam
sterowniki do sata z katalogu IDE/Winxp/sataraid. Po wybraniu F6 w
czasie instalacji Windows XP Sp1 mam do wyboru NVIDIA RAID CLASS DRIVER
(required), Nvidia NForce Storage Controller (required). Po wybraniu i
tego i tego mam komunikat ze "Instalator nie znalazl zadnej stacji
dyskow twardych".
Blagam pomozcie.
Probowalem oczywiscie sterownikow z oryginalnej plyty gigabyta i efekt
jest ten sam.
Moze mial juz ktos podobny problem.
Bede wdzieczny za pomoc.
Grzesiek