Re: Ahtlon 64 na 754 >3000

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 15:36:51 MET

Marcin Kocur <marcinkocur@op.pl.wytnij> wrote:

> Fajnie, ale ja chcę tańszy i IMHO lepszy procesor na 754.

        Athlon64 pod S754 nie jest tanszy i IMHO nie jest lepszy od Semprona
S939 - co prawda ma wiecej cache L2, ale brak za to dwukanalowego kontrolera,
SSE3 oraz wykonany jest na starszych wersjach jadra niz Venice z Semprona939.

> Co teraz mam zrobić?

            Przeciez pisalem - zminic plyte, tak przynajmniej widza to producenci
CPU. Albo skonstruowac samemu procesor i plyte dla niego.
Bez sensu, nieprawdaz? A od kiedy marketing dziala z sensem i korzyscia dla
uzytkownika? Niech wreszcie Intel zaproponuje jakies sensowne CPU, bo od
obecnej sytuacji AMD sie w d*e przewraca.

PS:
Jesli nie chcesz zminiac plyty i potrzebujesz wiekszej mmocy obliczeniowej to
najsensowniej sprawdzic jak wygladaja mozliwosci OC obecnie posiadanego CPU.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl