Re: Procek amd fsb 100 MHz... jaka podkrecalna plyta?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 15:09:30 MET

Uzytkownik "lodzinscy18(cutIT)" <"lodzinscy18(cutIT)"@neostrada.pl> napisal
w wiadomosci news:dvgmrc$bec$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Jak w temacie mam procka Durona 750 dokladnie z odblokowaqnym mnoznikiem
> ale plyta ktora posiadam to ECS :-((
> Chcialbym troche kompa przyspieszyc i szukam plyty w miare taniej (z 2
> reki) ktora pozwolilaby na zmiane mnoznika i czestotliwosci magistrali (od
> 100MHz w zwyz). Najlepiej gdyby obslugiwala SDRAMy ale niekoniecznie.

Skoro poza plyta dopuszczasz mozliwosc wymiany pamieci na DDR to kup taka i
wogóle nie musisz podkrecac. Dzieki DDR i szybszemu chipsetowi ten Duron 750
bez zadnego podkrecania bedzie chodzil 20% wydajniej:
http://www.tomshardware.pl/motherboard/20030303/amd_athlon-04.html

> Zastanawialem sie nad ASRockiem k7vt2 ale nigdzie nie moge znalezc
> szczegolowych danych odnosnie mnoznika

Asrock K7VT2 nie ma mozliwosci zmiany mnoznika ani napiecia procesora.

> i taktowania(skoku)zegara.

Co 1 MHz.