Re: migotanie monitora LCD

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 14:59:10 MET

> Migotanie obrazu może być też spowodowane przez kartę
> graficzną lub niewłaściwe zasilanie (np. jakiś transfor-
> mator lub silnik pracujący w pobliżu i podłączony do tej
> samej sieci zasilającej).

Wygląda na to, że dostałem wadliwą kartę!
Monitor jest podpięty pod 2 komputery. Na starym komputerze na 60 Hz jednak
nie migocze, na nowym migocze.
Radiator na karcie graficznej Radeon 9700 pro lekko odstaje z jednej strony,
jakby byl zle "przyklejony". Pewnie tutaj jest przyczyna - przegrzana karta
i stad migotanie... ?
Mariusz