Konflikt USB: drukarka + dowolny pendrive

Autor: JG <uzx_at_tomoznawyrzucic.o2.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 14:13:10 MET

Hej,
Mam 2 urządzenia USB, które nie chcą działać razem. Jedno z nich to
drukarka (Canon MF5650), a drugie to dowolny pendrive (próbowałem już z
kilkoma). Każde urządzenie działa samo w porządku. Nie pomaga zamiana
portów (zawsze zresztą jest wykorzystywany ten sam, 6-portowy
koncentrator USB).
Sprawdzałem na płycie - nie ma niestety dodatkowych miejsc, gdzie
mógłbym wetknąć wyprowadzenia portu USB (w sensie: wykorzystujących inny
kontroler). Niestety nie pamiętam samego modelu płyty głównej, ale jest
to jakiś niski Asrock pod procek Intela.

Co mogę z tym zrobić?

pozdrawiam,
Julek Gędek