Re: 2 koputery połączone USB

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 12:37:06 MET

> Prosciej i bedzie szybciej dzialalo:) (przy zalozeniu, ze USB 1.0 - kabel
> badz gniazda :) )

mam USB 2.0, kilka gniazd więc myślałem że to najprostsze rozwiązanie..
Wiem, że to nie ta grupa - ale zaryzykuję -czy naprawdę więcej pracy przy
konfiguracji jest przy połączeniu przez USB?
Jest jeszcze jedne rozwiązanie: kabel Firewire. Połączenie sieciówką raczej
nie wchodzi w rachubę, bo mam jedno gniazdo na płycie jednego i 2 komputera
do którego mam połączenie z internetem. Co prawda mogę kupić jeszcze jedna
kartę sieciową ale obawiam się konfliktów (przerywania czy jakoś tak - ktoś
mnie na to kiedyś uczulił). Więc jeszcze pozostaje IEEE 1934...
Mariusz