Re: Komp mi się wiesz chyba przez grafike.

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 12:09:39 MET

jacek <jacenty13@buziaczek.pl> wrote:

> Mam taki problem. Mam płytę główną K7T Turbo na chipsecie Via KT133A
> procesor 1.05 GHz AMD Athlon grafikę GeForce FX 5500 i mam problem z
> wieszającym się kompem. Czasami pochodzi komp pare dni i potem się
> wiesza a czasami kilka razy w ciągu dnia. Gdy odpalam Call of duty 2
> to zawsze po paru chwilach się wysypuje. Problem się pojawił gdy
> zakupilem ww. wymieniana karte. Wszesniej chodzil komp na geforcie 2 i
> riva tnt2 i wszystko bylo ok.

            A masz inny system na oddzielnej partycji? Bo czasami po takich
zmianach i zlym odinstalowaniu poprzednich sterownikow pozostaja smieci
w rejestrze. Niby to zmiany w obrebie nV, ale czasami sa problemy.
Poza tym zakladam ze VIA 4in1 oczywiscie ponownie zainstalowales?
Instalacja sterownikow czasami podmienia GART na domyslny dla plyt na
chipsecie intela.

> Probowałem ustawiac w biosie jak
> wyczytalem na grupie ale to pomaga na pare dni i potem znowu.

            Jak na swiezej, poprawnej instalacji systemu sie nie poprawi to
wskazane jest bys pozyczyl od kogos mocniejszy zasilacz, w szczegolnosci na
linii 3,3V - mozliwe ze do tamtych kart sie wyrabial, tu juz brakuje mocy.
Przy okazji jak bedziesz podmienial zasilacz - standardowo przyjrzyj sie
kondensatorom na plycie i karcie.

> Nie pomogla zmiana w strownikach z 4x na 8x i odwrotnie i tez lipa.

            Jak udalo Ci sie zmusiuc KT133A do pracy w trybie AGP 3.0? :>

> Prosze o rade.

    jw + mozesz jeszcze wylaczyc fastwrites dl karty - to czesty powod
zwisow a na wydajnosci prawie sie nie zyskuje.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl