Re: Mycha laserowa

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 11:23:05 MET

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:dvglfm$4fc$1@inews.gazeta.pl...

> Okazuje sie, ze nie:
> http://www.ida.net/users/oe1k/OpticalMouse/
> Na pewno w duzej mierze to chwyt marketingowy, ale na pewno odpowiednie,
> monochromatyczne swiatlo moze miec duze znaczenie na wyrazistosc obrazu
> widzianego przez matryce.

Ciekawi mnie więc dlaczego myszki optyczne są tak wybredne jeśli chodzi o
powierzchnie, po których się poruszają, a laserowe nic sobie z tego nie robią.
Gdyby nie ta właśnie informacja pojawiająca się w różnych testach, mój wątek
dotyczył by pewnie myszek optycznych. Może ktoś przedsatwi mi jeszcze jakieś
"za" dla myszek optycznych...

Pozdr.,
Palmer