Re: Dobra firma produkująca karty z chipsetem ATI

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 10:07:41 MET

> Poszukuje taniej karty z chipsetem ATI, która ma działać razem z monitorem
> rozdzielczości 1600 x 1200. Zależy mi na jakości. Co polecacie?
ati z radkiem 7000, zwykle 32MB na DDR i z tv-out, tanie, zwykle polecalem
ati by ati, saphire i his, ale z miesiac temu instalowalem komus cos w
stylu:
http://allegro.pl/item92940793_radeon_7000_32mb_ddr_swietny_podwojny_tv_out.
html
i roznic nie widzialem (w stosunku do swojej ati by ati), of coz do gier ten
chipset sie nie nadaje, nie ma t&l, ale net, grafika, starsze gierki

pozdrawiam
kp