Re: Czyszczenie pasty termoprzewodzacej, czym?

Autor: Miszka <brandzik_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 01:28:15 MET

    Hej.

    No więc wyczyściłem procka korzystając z podpowiedzi Legusa. Nałożyłem
nową pastę, założyłem cooler i procek działa :) Niestety temperatura
zmniejszyła mi się zaledwie o 1-2 stopnie (58st.). Komp do tej pory mi się
nigdy nie zawieszał, także zasadniczo mi to nie przeszkadza. Myślę jednak o
podkręceniu swojego procka (Athlon XP 2700+), a w takim wypadku temp. jest
za wysoka. Co prawda wygoglałem, że Athlony XP mogą pracować do 85st, ale
lepiej dmuchać na zimne. Może ciepło wydzielane z mego CPU jest spowodowane
tym, iż do chłodzenia wykorzystuję cooler Boxowy z Athlona XP 2000+?
Dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Miszka.