Re: Nagrywarka LG GSA-4163B

Autor: Romeq <romeq_WYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 00:12:32 MET

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości
news:3dd1.0000024e.441b2a6d@newsgate.onet.pl...
> To też nauczka. Kupiłem tam też płytę Asrock 775i48, do której chciałem
> podłączyć stary skaner colorado 600p/1200p. Okazało się, że nie działa
choć
> drukarka na tym samym porcie chodzi a gdy zwróciłem się do sklepu to nic
nie
> potrafili poradzić. Gość zaoferował się, że napisze do producenta płyty
ale
> jakoś do dziś nic nie odpowiada.

Heh, czy sprzedawca musi wiedziec jak podlaczyc do kazdej plyty kazde
urzadzenie? Skoro drukarka dziala, to port sprawny. Widocnzie jest jakis
"konflikt interesow" miedzy skanerem, a plyta. Sam mam 1200p, u mnie na
i440BX dzialal ok do przedwczoraj, kiedy to zainstalowalem sobie HP 4370:)

Pozdrawiam,

Robert