Theater Mode - Problem z obrazem

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 22:06:14 MET

Witam

Sprawiłem sobie nowy monitor LCD, który pracuje w wyższej częstotliwości niż
mój stary wysłużony CRT(15"). Coś mnie podkusiło by z okazji nowego monitora
zainstalować nowe drajwery od ATI(Radeon8500). Wszystko ładnie, cacy, ale
pojawił się problem z TVOutem. Otóż obraz na TV w TheaterMode jest straszny,
jakby był wyświetlany tylko w 16 kolorach, w dodatku czesto wyświetla się nie
pocięty na ćwiartki, porozrzucane po ekranie, także połowa ćwietki jest po
lewej, a prawa połowa tej ćwiatki jest po lewej- czyli jakby rozcięty na pół
obraz. Cieżko mi to opisac dlatego zamieszcze kilka fotek(z komórki, wiec
jakoś kiepska ale pozwala się zoriętować o czym pisze).
http://members.chello.pl/peter.sobolewski/1.jpg
http://members.chello.pl/peter.sobolewski/2.jpg
http://members.chello.pl/peter.sobolewski/3.jpg
Oczywiście gdy wyświetlany jest pólpit obraz jest jak należy. Tylko przy
filmach jest taka kaszana. Oczywiście na monitorze jest wszystko dobrze.
Co to może być? Jak to naprawić? Bo oczywiście powrót do starych sterów
5-8_xp-2k_dd_cp_wdm_25203
nic nie zmienił...

Pozdrawiam!

--