Komp mi sie wiesza chyba przez grafike.

Autor: <_at_neostrada.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 20:53:52 MET

Witam grupowiczów!!!

Mam taki problem. Mam płytę główną K7T Turbo na chipsecie Via KT133A
procesor 1.05 GHz AMD Athlon grafikę GeForce FX 5500 i mam problem z
wieszającym się kompem. Czasami pochodzi komp pare dni i potem się wiesza a
czasami kilka razy w ciągu dnia. Gdy odpalam Call of duty 2 to zawsze po
paru chwilach się wysypuje. Problem się pojawił gdy zakupilem ww. wymieniana
karte. Wszesniej chodzil komp na geforcie 2 i riva tnt2 i wszystko bylo ok.
Probowałem ustawiac w biosie jak wyczytalem na grupie ale to pomaga na pare
dni i potem znowu. Nie pomogla zmiana w strownikach z 4x na 8x i odwrotnie i
tez lipa. Prosze o rade.

Pozdro