Problem z nagrywarką DVD.

Autor: Rafał <lipa512_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 16:03:40 MET

Witam.
Wczoraj zakupiłem sobie nową nagrywarkę dvd. Jest to LG GSA4167B.
Niestety mam z nią problem. Po pewnym czasie od włączenia komputera
(5,10, 15 minut, nieraz więcej) dysk twardy wydaje jakiś dziwny
dźwięk. Ni to pisk, ni to zgrzyt. Po tym czasie zaczyna cały czas
pracować, a komp się wiesza. Oprócz tego mam także podłączoną
nagrywarke cd-rw.
Sprawdzałem różne kombinacje podłączeń (cd-rw+dvd-rw, samo dvd-rw
i samo cd-rw). Z tych prób wychodzi, że wszystko gra wtedy gdy dvd
nie jest podłączone. Z samym cd-rw nie ma problemów. Miałem ją
podłaczoną dotychczas.
Nie mam pojęcia o co z tym chodzi. Czyżby jakiś konflik sprzętowy?
Menadżer urządzeń nic nie pokazuje. DVD-rw jest sprawna, nagrywa
płytki, ładnie czyta.... ale tylko do czasu kiedy dysk nie wyda
ostatniego "tchnienia" ;)