Re: pomóżcie

Autor: Marek <lechm1_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 13:45:13 MET

> Może skorzystaj po prostu z OE lub podobnego
Jak nie rozwiążę problemu to chyba będę musiał tak zrobić. Ale jakoś tak
się przyzwyczaiłem korzystać bezpośrednio ze stronki. No ale cóż, ...
życie. :)
Ale żeby takie coś, nic nie ruszałem a tu takie klocki. Jedyna rzecz jaka
mi tylko do głowy przychodzi to tylko to, że wyświetliło mi się dzisiaj w
trayu: "Minimalna wielkoś pamięci wirtualnej" (przy okazji o co z tym
chodzi?) i uruchomiłem ponownie komputer. Tylko tyle się dzisiaj z moim
kompem działo.

--
GG: 1283104