Re: jaki "file system" w nowych notebookach dają?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 12:40:28 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Nie zawsze ;)
> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2005-12&id=221

            1. Ja tam uzywam sprawdzonego, bez blyskotek, "wiem lepiej" w
wykonaniu automatow zintegrowanych z OS i upierdliwejk aktywacji w zestawie
w2k, wiec nie moge wypowiadac sie o konwerterze z winXP - nie uzywalem.

            2. LOL - to jest piekne:
"...Dopiero w Windows XP narzędzie to zmodernizowano i jeżeli spełnione są
odpowiednie warunki (partycja musi zaczynać się od bloku o numerze
podzielnym bez reszty przez liczbę sektorów na klaster) można narzucić
dowolny rozmiar klastra i w efekcie uzyskać partycję NTFS nie ustępującą
wydajnością tym sformatowanym od początku w tym systemie plików."
- dobrze ze nie zalezy to od poblowia pingwinow na Antarktydzie ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl