Re: Hercules 3d Prophet 9100 - wentylator siadl :(

Autor: Piotr Wolski <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 11:48:29 MET

Ja proponuję oderwać radiator - jak - poszukaj w necie.
i zastapić dużym radiatorem (np. ze starego procesora) bez wentyla
Radki 9100 są dość chłodne i przez to dobrze znoszą takie akcje - mój działał tak ok 1,5 roku teraz go sprzedaję bo mam nową kartę. Jak ktoś chce zobaczyć na zdjeciach to jest wystawiony na allegro w kategorii radeony. do dzsiaj wieczorem

http://allegro.pl/item90157033_shappire_radeon_9100_64_128_cisza_bcm.html

Pozdrawiam
Volus