Re: wentylator do dysku twardego - drgania

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 11:28:03 MET

Romeq <romeq_WYTNIJTO@poczta.fm> w wiadomości
<news:dv9vhl$c6e$3@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> odlaczylem wentylatoek z miedzia

Uruchom go w ręku i sprawdź, czy ma jakieś drgania, które może przenosić na
dysk (nie powinien).

> Troche wyzej mam zamocowany identyczny dysk, WD 80 GB, ale ten
> zdecydowanie mniej drzy (ma juz ponad rok). Od czego moze to zalezec?

Głównie od modelu, także trochę od egzemplarza. WD to raczej drżą (ta firma
niezbyt dba o implementowanie technologii wyciszania pracy twardego dysku),
zresztą większość dysków drży - czasy niedrżących cichych dysków 5400RPM już
minęły...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel