Wyciszenie zasilki Chieftec 1136h

Autor: Marcin <marcinzgCUT_at_tenbit.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 11:21:03 MET

Witam,
Przewertowalem juz archiwum, ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie...
Problem jest taki, ze tytulowy zasilacz zaczal mi dosc konretnie halasowac,
wiec chce do niego wrzucic sprawdzone juz wentylatory artcic TC.
I teraz pytanie, czy moge bezkarnie podlaczyc te wentyle na zewnatrz
zasilki, np. do mobo?, nie chce zeby okazalo sie, ze np. chieftec "wykryje",
ze zaden prad nie leci kablami do wentyli i sie jakies zabezpieczenie
odpali, ze sie zasilacz nie wlaczy...
Wiem, ze takie cos jest mozliwe do skonstruowania, ale czy moj zasilacz jest
w takie cos wyposazony?

Bede wdzieczny za pomoc
Pozdrawiam