Re: K7S5A i SDRAMy - co moze być nie tak ?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 09:56:31 MET

Dnia 2006-03-16 21:19:28, encja *cdrek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> problem rozwiązany - ale zagadka jest dalej nierozwiązana
>
> mam dostęp do innej K7S5A,
> więc włozyłem tam te SDRy - no i poszło !
> więc miałem niezłą zagwozdkę
> jedyną różnicą było to że w tej drugiej
> był duron 1000 a w tej gdzie nie chodziło
> athlon 1333, po zamianie procków płyta (ta pierwsza)
> ruszyła z SDRami
>
> bios chyba ten sam - zresztą nie wiem gdzie
> sprawdzić jego wersję
>
> a więc : K7S5A - jest płytą pełną tajemnic ! ;))))

Eeeej....

Ale akurat TA tajemnica była jedną z wcześniej odkrytych:
K7S5A bywa stabilna jak skała z FSB 100MHz. Dopiero wyposażona w SDR i
ustawiona na 133 stawała się ową słynną płytą "magiczną", pełną
niespodzianek i tajemnic ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]