Re: AMD Athlon 3000+ 939 - jak sie teraz podkreca?

Autor: nornik <nornik_usun__at_tlen.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 23:38:24 MET

Witam
> To i tak loteria. Każdy egzemplarz serii może podkręcać się
> inaczej. Nie należy kupować procesora z myślą o podkręcaniu,
> lecz taki, który wystarczy -- a podkręcanie traktować jako
> bonus.
Nie kupuje z mysla o podkrecaniu, chcialbym tylko miec kiedys zapas "mocy".
Dlatego pytam ile standardowo, przecietnie da sie go podkrecac. Zalezy mi na
stablilnosci, ale jesli da sie do podkrecici to czemu nie skorzystac z
dodatkowej ukrytej mocy?

> Poczytaj zresztą sobie:
> http://www.grush.one.pl/article.php?id=ocdiff

Dzieki za pomoc i link. Twoja strone zreszta znam nie od dzis.

pozdr
nornik