Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 17:25:08 MET

Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> wrote:

> Zapewnialy tez duuuzo lepszy, pewniejszy kontakt. PS/2 jest jak dla
> mnie stanowczo za delikatne - potrafi sie rozlaczyc przy byle
> wstrzasie, zwlaszcza gdy wtyczka i gniazdo nie sa rewelacyjnej
> jakosci.

            100% racji. Szczerze mowiac wkurza mnie to, ze gniazdo PS/2
klawiatury ma slabszy kontakt [sama klawiatura dziala OK, ale diody ledwie
sie pala i odzyskuja normalne napiecie - jasnosc swiecenia] po tym gdy
lekko ruszy sie klawiatura przy napietym kablu albo wrecz pies przebiegnie
po podlodze na ktorej stoi komputer [dog niemiecki, wiec deski podlogi
troche sie trzesa].

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl