Re: dyski nie potrafia latac

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 17:15:36 MET

Gregski napisał(a):

> Po latach dopadl mnie koszmar wszystkich, czyli moj dysk mial dosc twarde
> ladowanie na ziemi i odmawia teraz wspólpracy. Juz wiem, ze dyski nie
> potrafia latac.

Heh... niestety odzyskiwanie danych to bardzo droga sprawa, głownie dla
firm i instytucji, mało którego domowego usera na top stać. :( A jakie
objawy? Bios go wykrywa? Nie kręci się?

Pozwolisz, że podepnę się pod wątek... Mianowicie przypomniałem sobie,
że leży w szafie stary dysk siostry, bardzo ważnych danych na nim nie
ma, jakieś MP3 techno i dokumenty w Wordzie. :) Jakiś czas temu odmówił
posłuszeństwa, jest na nim mnóstwo badów... AFAIK bios i system go
widzi, ale przy próbie skopiowania czegokolwiek wpada w "trans" i
zawiesza wszystko, słychać tylko rytmiczne "chrobotanie"...
A więc można coś z tym zrobić? Jest sens podpiąć go do jakiegoś starego
kompa i zostawić HDD Regeneratora na tydzień? ;) A może są jakieś
narzędzia, które bez tego pozwolą na odzyskanie chociaż części danych?

# /George Orwell - Rok 1984/